افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چرا مدارس مشهد در نوبت صبح تعطیل نشد؟ (۷ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۳۸۸۷
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
چرا مدارس مشهد در نوبت صبح تعطیل نشد؟ (۷ اسفند ۱۴۰۲)
تعطیل نشدن مدارس طی امروز و در چنین شرایطی با انتقاداتی از سوی والدین، به‌خصوص والدین دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی همراه بود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین محمدزاده، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: برای تعطیلی مدارس در روز‌های زمستان، دستورالعملی برای هر مقطع تحصیلی داریم که بر اساس آن و با توجه به کمینه دما و میزان بارش برف، مدارس در مقاطع مختلف تعطیل می‌شوند.

وی افزود: این بخشنامه به ۴۷ منطقه آموزش و پرورش استان ارسال شده و روسای آموزش و پرورش در صورتی که شرایط تعطیلی مهیا باشد، با فرماندار یا بخشدار هماهنگ می‌کنند و با اطلاع معاون آموزشی مدیرکل، اطلاعیه صادره مبنی بر تعطیلی مدارس را به روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش ارسال می‌کنند و این اطلاعیه منتشر و اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: شرایط صبح امروز مشهد، شرایط خاصی بود، اما بر اساس جمع‌بندی کمیته مورد نظر، تصمیم بر آن شد که مدارس در کلیه مقاطع در شهر دایر باشد، البته برخی مدارس اطراف مشهد تعطیل شد.

محمدزاده در پاسخ به اینکه شروط تعطیلی مدارس بر اساس دستورالعمل مربوطه در مقاطع مختلف و در روز‌های زمستان چگونه است، گفت: اطلاعات این بخشنامه محرمانه است.

وی در مورد تعطیلی مدارس در نوبت عصر توضیح داد: بنا بر اطلاعیه منتشر شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، به علت برودت هوا بارش برف و لغزندگی سطح معابر، امروز دوشنبه ۷ اسفندماه، فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی نواحی هفتگانه مشهد، سرخس، تبادکان و مدارس ابتدایی و متوسطه چناران، فریمان، و صالح‌آباد در نوبت عصر به صورت غیرحضوری و از طریق پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

محمدزاده ادامه داد: همچنین کلیه مهد‌های کودک، پیش‌دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی در نواحی هفتگانه مشهد، سرخس، تبادکان، چناران، فریمان و صالح‌آباد نیز غیرحضوری است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->